№
п/п
|
Тема уроку
|
Мета уроку
|
Дата
|
1
|
Звуки і букви. Українська абетка.
|
Формувати вміння відтворювати слідом за вчителем ланцюжок звуків слова, закріплювати знання про українську абетку, розвивати фонетико-фонематичне мовлення, поповнювати словник словами абетка, алфавіт, азбука; виховувати пильність до рідного слова.
|
|
2
|
Розташування слів за абеткою. Виконання аналітико-синтетичних вправ.
|
Формувати вміння розташовувати слова в абетковому порядку, здійснювати аналітико-синтетичні вправи (звуко-буквені аналізи, зіставлення звукової схеми зі словом), закріпити українську абетку; поповнювати словниковий запас новими словами (мушля, гонг, литаври, арфа), виховувати пильність до рідного слова.
|
|
3
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах. Правила переносу.
|
Формувати уміння ділити дво-, трискладові слова на склади, упорядковувати граматичний лад мовлення, розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас учнів словами вуйко, ґанок; виховувати любов до природи.
|
|
4
|
Правила перенесення частин слів із літерами й та ь у середині слова.
|
Формувати вміння переносити частини слів із літерами й та ь у середині слова, закріплювати поняття "один", "багато", здійснювати звуко-буквені зіставлення, поповнити словниковий запас учнів словами черкнула, сюрчав; виховувати любов до природи.
|
|
5
|
Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки.
|
Формувати вміння вимовляти голосні звуки, називати букви, що їх позначають, здійснювати звуко-буквені зіставлення (я, ю, є, ї); опрацювати програмове слово лелека; закріпити правопис слів із великої букви; правильне інтонування речення.
|
|
6
|
Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки.
|
Формувати вміння вимовляти голосні звуки, називати букви на їх позначення, здійснювати звуко-буквені аналізи слів, упорядковувати граматичний лад мовлення; опрацювати програмове слово Україна; виховувати любов до рідної землі.
|
|
7
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки.
|
Формувати вміння правильно вимовляти слова та наголошені звуки, склади, правильно наголошувати слова, передбачені програмою (вересень, загадка, Батьківщина, герой, завдання, учитель), розвивати творчі уміння школяра, логіку, мислення та мовлення.
|
|
8
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис малюнка за його змістом.
|
Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно підписувати малюнок, вибирати з тексту влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту (загадки); розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву; виховувати чуття краси українського слова.
|
|
9
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и].
|
Спостерігати за вимовою слів із ненаголошеними {е], [и], ознайомити з поняттям "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; закріплювати поняття "один", "багато"; розвивати мовлення.
|
|
10
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и].
|
Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; виховувати любов до живої природи.
|
|
11
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и].
|
Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово"; навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними, закріплювати поняття "антоніми", правопис власних іменників; виховувати повагу до людей праці.
|
|
12
|
Ненаголошені голосні звуки [е], [и].
|
Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними; виховувати любов до живої природи.
|
|
13
|
Приголосні звуки. Спостереження за роботою мовленнєвих органів під час вимови приголосних звуків.
|
Формувати вміння правильної вимови приголосних звуків, закріплювати уявлення про їх творення, порівнювати вимову твердих і м'яких, здійснювати звуко-буквені зіставлення; виховувати любов до живої природи.
|
|
14
|
Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Поділ слів із дз на склади.
|
Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], формування умінь переносити слова із дз, закріплювати уміння розташовувати слова за абеткою; виховувати любов і повагу до близьких і рідних.
|
|
15
|
Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], [дж]. Поділ слів на склади.
|
Формувати вміння переносити слова з дз, дж, закріплювати вміння упорядковувати граматичний лад мовлення з опорою на схему речення та на питання, закріплювати правопис слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и], здійснювати звуко-буквені зіставлення; виховувати бережливе ставлення до природи.
|
|
16
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис малюнка за його змістом.
|
Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно підписувати малюнок, вибирати з тексту влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту (загадки); розвивати логіку, мислення і мовлення, художню уяву; виховувати чуття краси українського слова.
|
|
17
|
Вдосконалення вимови звуків [ш], [ч]. Буква щ.
|
Вдосконалення вимови звука [ш], [ч], формування умінь здійснювати звуко-буквені зіставлення, закріплювати вміння розташовувати слова за абеткою; виховувати любов до живої природи.
|
|
18
|
Закріплення вимови звуків [дз], [дз'], [дж], [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення дз, дж, щ.
|
Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], [дж], [ш], [ч]. Формування умінь переносити слова із дз, дж, закріплювати правопис слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и], поповнювати словник учня словами диригент, цимбали, тромбон.
|
|
19
|
Вдосконалення вимови звуків[г], [ґ].
|
Закріпити вимову звуків [г], [г], слів із цими звуками, формувати вміння каліграфічного правильного письма, здійснювати пропедевтичне вивчення роду іменника; виховували пізнавальну активність.
|
|
20
|
Закріплення вміння звуковимови твердих і м'яких приголосних, поділу слів на склади.
|
Закріпити вміння звуковимови твердих і м'яких приголосних, поділу слів на склади, впорядковувати граматичний лад мовлення; виховувати любов і повагу до старших.
|
|
21
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки.
|
Формувати вміння правильно вимовляти дзвінкі та глухі приголосні звуки, зіставляти, розрізняти їх у словах, закріплювати вміння складоподілу; розвивати фонетико-фонематичне мовлення
|
|
22
|
Порівняння вимови звука [ф] із вимовою буквосполучення хв на початку слова, закріплення умінь правильної вимови дзвінких приголосних наприкінці слова.
|
Формувати правильну вимову звука [ф], буквосполучення хв на початку слова, дзвінких приголосних наприкінці слова, навчати списувати тексти зі словами з довідки, опрацювати слова, правопис і значення яких учень має знати.
|
|
23
|
Закріплення уміння звуковимови твердих, м'яких, глухих і дзвінких приголосних, поділу слів на склади.
|
Закріпити вміння звуковимови твердих, м'яких, глухих і дзвінких приголосних звуків, формувати вміння практично узгоджувати слова у реченні, здійснювати звуко-буквений аналіз слів.
|
|
24
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис сюжетного малюнка за його змістом.
|
Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати уміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту вірша влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту вірша; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву; виховувати чуття краси українського слова.
|
|
25
|
Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є.
|
Формувати вміння правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків, виокремлювати слова у реченні, закріпити правопис слів, передбачених програмою, виховувати патріотичні почуття до держави Україна.
|
|
26
|
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, звуко-буквених зіставлень.
|
Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати тексти із пропущеними буквами; виховувати пізнавальний інтерес до історії рідної держави.
|
|
27
|
Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків буквами я, ю, є, і; звуко-буквені зіставлення у словах з буквами я, ю, є, і.
|
Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати текст із пропущеними буквами; виховувати любов і повагу до членів своєї родини.
|
|
28
|
Закріплення умінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків буквами я, ю, є, і; робити звуко-буквені зіставлення у словах з буквами я, ю, є, і.
|
Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати текст із словами з довідки.
|
|
29
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м’якшення. Правила переносу слів із ьо .
|
Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків знаком м'якшення, правила переносу слів із ьо, робити звуко-буквені зіставлення у словах зі знаком м'якшення; поглиблювати знання про державні символи України; виховувати любов та повагу до народних традицій.
|
|
30
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Правила переносу слів із ьо. Утворення прикметників від іменників.
|
Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків знаком м'якшення, правила переносу слів із ьо, робити звуко-буквені зіставлення у словах зі знаком м'якшення, формувати вміння списувати текст із словами з довідки.
|
|
31
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення на письмі. Поділ слів зміна склади для переносу.
|
Навчати складоподілу слів з ьо, формувати вміння визначати тверді та м'які приголосні, порівнювати вимову, списувати текст із пропущеними орфограмами; опрацювати прислів'я, усвідомивши їх зміст.
|
|
32
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом та запитаннями вчителя.
|
Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту відповіді на запитання вчителя.
|
|
33
|
Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Поділ слів з ьо на склади для переносу.
|
Навчати складоподілу слів з ьо для переносу, формувати вміння визначати тверді та м'які приголосні, порівнювати їх вимову, навчати списувати текст зі словами з довідки, виконувати звуко-буквені аналізи слів.
|
|
34
|
Подовжені м'які приголосні звуки.
|
Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, ознайомити з умовним позначенням цих звуків, поділом слів на склади для переносу; виховувати почуття взаємодопомоги.
|
|
35
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу.
|
Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, ознайомити зі звуко-буквеними аналізами слів із подовженими м'якими приголосними звуками; розвивати вміння складати розповідь за початком, серією сюжетних малюнків, розвивати образне мислення і мовлення; виховувати любов до живої природи.
|
|
36
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу.
|
Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, здійснювати звуко-буквені аналізи слів із подовженими м'якими приголосними; розвивати творчі здібності дитини.
|
|
37
|
Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу. Звуко-буквені аналізи слів з подовженими м'якими приголосними.
|
Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, здійснювати звуко-буквені аналізи слів із подовженими м'якими приголосними; розвивати творчі здібності дитини, виховувати культуру спілкування.
|
|
38
|
Апостроф. Вимова слів з апострофом.
|
Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Формувати вміння опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; виховувати культуру спілкування.
|
|
39
|
Апостроф. Вимова слів з апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу.
|
Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу; опрацьовувати зміст прислів'їв; виховувати відповідальність та пунктуальність.
|
|
40
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом та запитаннями вчителя. Складання порад, як користуватися книжкою.
|
Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту вірша влучні виражальні засоби мови, Давати правильні відповіді на запитання словами з тексту вірша, користуватися словами з довідки; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати бережливе ставлення до книжок.
|
|
41
|
Апостроф. Вимова слів із апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу. Опрацювання вимови слів, які пишуться без апострофа.
|
Вдосконалювати вимову слів із апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу, опрацьовувати вимову слів, які пишуться без апострофа, порівняти вимову твердих звуків перед я, ю, є, ї.
|
|
42
|
Апостроф. Вимова слів із апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу. Опрацювання вимови слів, які пишуться без апострофа.
|
Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу, опрацьовувати вимову слів, які пишуться без апострофа, програмові слова, виховувати культуру письма.
|
|
43
|
Слово. Лексичне значення слова.
|
Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії; спостерігати за подвійним значенням окремих слів, ознайомити з тлумачними словниками, опрацювати програмові слова; виховувати любов до рідної мови.
|
|
44
|
Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематичні групи за певними ознаками (колір, форма, приналежність).
|
Формувати вміння самостійно добирати слова, які належать до однієї й тієї ж групи за смисловою ознакою, розподіляти їх, робити узагальнення; виховувати працьовитість, відповідальність.
|
|
45
|
Добір слів для доповнення речень. Доповнення речень за змістом. Слова, близькі за значенням, протилежні за значенням.
|
Формувати вміння доповнювати речення за змістом, добирати відповідні слова, утворювати нові слова за питаннями х т о? щ о?; добирати слова, близькі за значенням, протилежні за значенням; виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до хліба.
|
|
46
|
Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови.
|
Формувати початкові уявлення про іменник як частину мови, закріплювати вміння ставити питання до слів - назв істот, неістот, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, програмові слова, робити висновки, узагальнення.
|
|
47
|
Іменник. Слова із предметним і абстрактним значенням.
|
Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання хто?, що?, спостерігати за значенням слів із предметним і абстрактним значенням (зима, сонце, бажання) замінювати предметні малюнки словами - назвами предметів, групувати слова залежно від того, на яке питання вони відповідають; виховувати культуру спілкування.
|
|
48
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами.
|
Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з довідки; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати бережливе ставлення до книжок.
|
|
49
|
Іменник. Змінювання іменників за числами: один — багато.
|
Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання х т о?, щ о?, змінювати іменники (за зразком): один - багато, списувати тексти, у яких потрібно визначити іменники; виховувати культуру письма
|
|
50
|
Іменник. Змінювання іменників за числами: один - багато. Групування предметів за видовими значеннями.
|
Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання хто?, щ о?, змінювати іменники (за зразком): один — багато, групувати предмети за видовими значеннями, опрацьовувати значення нових слів; виховувати любов і повагу до національних традицій.
|
|
51
|
Іменник. Змінювання іменників за числами: один - багато. Розвиток діалогічного мовлення.
|
Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання х т о?, щ о?, змінювати іменники (за зразком): один — багато, розвивати діалогічне мовлення, узгоджувати слова у реченні; виховувати культуру спілкування.
|
|
52
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
|
Опрацювати правила вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах, спостерігати за творенням українських прізвищ, формувати вміння опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; виховувати любов до рідної країни.
|
|
53
|
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.
|
Закріплювати вміння правопису великої букви в іменах, по батькові та прізвищах, утворювати від імен людей імена по батькові, списування тексту зі словами з довідки; виховувати культуру письма.
|
|
54
|
Велика буква в кличках тварин.
|
Формувати вміння правопису великої букви в словах — кличках тварин, розрізняти слова — назви тварин і слова — клички тварин, навчати опрацьовувати текст, виписувати потрібні слова, словосполучення; виховувати культуру спілкування.
|
|
55
|
Закріплення правил вживання великої букви в кличках тварин.
|
Закріпити правила вживання великої букви у кличках тварин, розрізняти слова — назви тварин і слова — клички тварин, навчати опрацьовувати текст, доповнювати речення словами з тексту, підписувати предметні малюнки; розвивати творчу уяву, мислення, мовлення.
|
|
56
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями учителя, опорними словами.
|
Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з довідки; закріпити правила вживання великої букви у власних назвах; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву; виховувати бережливе ставлення до живої природи
|
|
57
|
Вживання великої букви у назвах міст, сіл, річок, гір.
|
Формувати вміння правопису великої букви в назвах міст, сіл, річок, гір, пильність у роботі над текстом, виписувати потрібні слова, словосполучення, виховувати орфографічну пильність, любов до рідного краю.
|
|
58
|
Вживання великої букви у назвах вулиць, площ, майданів.
|
Формувати вміння правопису великої букви в назвах вулиць, площ, майданів, пильність у роботі над текстом, виписувати потрібні слова, словосполучення, виховувати культуру писемного спілкування.
|
|
59
|
Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником.
|
Формувати вміння визначати в тексті прикметники, ставити потрібні питання, формувати вміння опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; розвивати творчу уяву, мислення, мовлення; виховувати любов до природи.
|
|
60
|
Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником. Практичне змінювання прикметників за числами.
|
Формувати вміння визначати в тексті прикметники, встановлювати зв'язок з іменниками, змінювати прикметники за числами, виховувати культуру спілкування.
|
|
61
|
Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники з протилежним значенням.
|
Формувати вміння визначати в тексті прикметники, встановлювати зв'язок з іменниками, змінювати прикметники за числами, добирати прикметники з протилежним значенням, працювати з текстом.
|
|
62
|
Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники, яві відповідають реальним ознакам предметів.
|
Закріплювати вміння визначати в тексті прикметники, утворювати словосполучення іменників із прикметниками, добирати до відомого предмета прикметники, змінювати прикметники за числами; виховувати любов до живої та неживої природи.
|
|
63
|
Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники подібні за значенням.
|
Закріплювати вміння визначати в тексті прикметники, утворювати словосполучення іменників з прикметниками, добирати прикметники з протилежним значенням, формувати вміння впізнавати прикметники з протилежним значенням, добирати їх; виховувати культуру спілкування.
|
|
64
|
Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами.
|
Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з довідки; закріпити правила вживання великої букви у власних назвах; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати культуру писемного мовлення.
|
|