***Лемешко Світлана Вікторівна*** Хорольський НВК Четвер, 19.12.2024, 01:58
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [8]
Інформація для батьків [0]
ШМО [0]
Виховна робота [0]
Презентації [0]
Презентації [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Мої файли

календарний план , укр мова, 2 клас
03.07.2014, 12:40

Українська мова

(І семестр)

п/п

Тема уроку

Мета уроку

Дата

1

 

Звуки і букви. Українська абетка.

Формувати вміння відтворювати слідом за вчителем ланцюжок звуків слова, закріплювати знання про українську абетку, розвивати фонетико-фонематичне мовлення, поповнювати словник словами абетка, алфа­віт, азбука; виховувати пильність до рідного слова.

 

2

Розташування слів за абеткою. Виконання аналітико-синтетичних вправ.

Формувати вміння розташовувати слова в абетковому порядку, здійснювати аналітико-синтетичні вправи (звуко-буквені аналізи, зіставлення звукової схе­ми зі словом), закріпити українську абетку; поповнювати словниковий запас новими словами (мушля, гонг, литав­ри, арфа), виховувати пильність до рідного слова.

 

3

Склад. Перенос слів із рядка в рядок по скла­дах. Правила переносу.

Формувати уміння ділити дво-, трискладові слова на склади, упорядковувати граматичний лад мов­лення, розвивати мовлення, по­повнювати словниковий запас учнів словами вуйко, ґанок; виховувати любов до природи.

 

4

Правила перенесення частин слів із літерами й та ь у середині слова.

 

Формувати вміння переносити частини слів із літерами й та ь у середині слова, закріплювати поняття "один", "багато", здійснювати звуко-буквені зіставлення, поповнити словниковий запас учнів словами черкнула, сюрчав; виховувати любов до природи.

 

5

Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки.

 

Формувати вміння вимовляти голосні звуки, називати букви, що їх позначають, здійснювати звуко-буквені зіставлення (я, ю, є, ї); опрацювати програмове слово лелека; закріпити правопис слів із великої букви; правильне інтонування речення.

 

6

Голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки.

 

Формувати вміння вимовляти голосні звуки, називати букви на їх позначення, здійснювати звуко-бук­вені аналізи слів, упорядковувати граматичний лад мов­лення; опрацювати програмове слово Україна; виховувати любов до рідної землі.

 

7

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки.

 

Формувати вміння правильно вимовляти слова та наголошені звуки, склади, правильно наголошувати слова, передбачені програмою (вересень, загадка, Бать­ківщина, герой, завдання, учитель), розвивати творчі уміння школяра, логіку, мислення та мовлення.

 

8

 

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис малюнка за його змістом.

 

Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно підписувати малю­нок, вибирати з тексту влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту (загадки); розвивати логіку мислення і мовлення, худож­ню уяву; виховувати чуття краси українського слова.

 

9

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и].

Спостерігати за вимовою слів із ненаголошеними {е], [и], ознайомити з поняттям "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; закріплювати поняття "один", "багато"; розвивати мовлення.

 

10

Ненаголошені голосні звуки [е], [и].

 

Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; виховувати любов до живої природи.

 

11

 

Ненаголошені голосні звуки [е], [и].

Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово"; навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними, закріплювати поняття "антоніми", правопис власних іменників; вихо­вувати повагу до людей праці.

 

12

Ненаголошені голосні звуки [е], [и].

Спостерігати за вимовою слів з ненаголошеними [е], [и], закріплювати поняття "перевірне слово", навчати добирати перевірні слова; розвивати мовлення; відпрацьовувати правильну вимову слів з ненаголошеними голосними; виховувати любов до живої природи.

 

13

Приголосні звуки. Спостереження за робо­тою мовленнєвих органів під час вимови приголосних звуків.

Формувати вміння правильної вимови приго­лосних звуків, закріплювати уявлення про їх творення, порівнювати вимову твердих і м'яких, здійснювати звуко-буквені зіставлення; виховувати любов до живої природи.

 

 

14

 

Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз. Поділ слів із дз на склади.

 

Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], фор­мування умінь переносити слова із дз, закріплювати умін­ня розташовувати слова за абеткою; виховувати любов і повагу до близьких і рідних.

 

 

15

Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], [дж]. Поділ слів на склади.

 

Формувати вміння переносити слова з дз, дж, закріплювати вміння упорядковувати граматичний лад мовлення з опорою на схему речення та на питання, за­кріплювати правопис слів із ненаголошеними голосними звуками [е], [и], здійснювати звуко-буквені зіставлення; виховувати бережливе ставлення до природи.

 

16

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис малюнка за його змістом.

Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно підписувати малю­нок, вибирати з тексту влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту (загадки); розвивати логіку, мислення і мовлення, худож­ню уяву; виховувати чуття краси українського слова.

 

17

Вдосконалення вимови звуків [ш], [ч]. Буква щ.

 

Вдосконалення вимови звука [ш], [ч], форму­вання умінь здійснювати звуко-буквені зіставлення, за­кріплювати вміння розташовувати слова за абеткою; виховувати любов до живої природи.

 

18

Закріплення вимови звуків [дз], [дз'], [дж], [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення дз, дж, щ.

Вдосконалення вимови звуків [дз], [дз'], [дж], [ш], [ч]. Формування умінь переносити слова із дз, дж, закріплювати правопис слів із ненаголошеними голосни­ми звуками [е], [и], поповнювати словник учня словами диригент, цимбали, тромбон.

 

19

Вдосконалення вимови звуків[г], [ґ].

Закріпити вимову звуків [г], [г], слів із цими звуками, формувати вміння каліграфічного правильного письма, здійснювати пропедевтичне вивчення роду імен­ника; виховували пізнавальну активність.

 

20

 

Закріплення вміння звуковимови твердих і м'яких приголосних, поділу слів на склади.

Закріпити вміння звуковимови твердих і м'яких приголосних, поділу слів на склади, впорядковувати грама­тичний лад мовлення; виховувати любов і повагу до старших.

 

21

Дзвінкі і глухі приголосні звуки.

 

Формувати вміння правильно вимовляти дзвінкі та глухі приголосні звуки, зіставляти, розрізняти їх у словах, закріплювати вміння складоподілу; розвивати фонетико-фонематичне мовлення

 

22

 

Порівняння вимови звука [ф] із вимовою букво­сполучення хв на початку слова, закріплення умінь правильної вимови дзвінких приголосних наприкінці слова.

Формувати правильну вимову звука [ф], букво­сполучення хв на початку слова, дзвінких приголосних наприкінці слова, навчати списувати тексти зі словами з довідки, опрацювати слова, правопис і значення яких учень має знати.

 

 

23

Закріплення уміння звуковимови твердих, м'яких, глухих і дзвінких приголосних, поділу слів на склади.

Закріпити вміння звуковимови твердих, м'яких, глухих і дзвінких приголосних звуків, формувати вміння практично узгоджувати слова у реченні, здійсню­вати звуко-буквений аналіз слів.

 

24

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис сюжетного малюнка за його змістом.

Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати уміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту вірша влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту вірша; розвивати логіку мис­лення і мовлення, художню уяву; виховувати чуття краси українського слова.

 

25

Позначення м'якості приголосних буквами і, я, ю, є.

 

Формувати вміння правильно позначати на письмі м’якість приголосних звуків, виокремлювати слова у реченні, закріпити правопис слів, передбачених програ­мою, виховувати патріотичні почуття до держави Україна.

 

26

Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, звуко-буквених зіставлень.

Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати тексти із пропущеними буквами; виховувати пізнавальний інтерес до історії рідної держави.

 

 

27

Закріплення вмінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків буквами я, ю, є, і; звуко-буквені зіставлення у словах з буквами я, ю, є, і.

Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати текст із пропущеними буквами; виховувати любов і повагу до членів своєї родини.

 

28

Закріплення умінь правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків буквами я, ю, є, і; роби­ти звуко-буквені зіставлення у словах з буквами я, ю, є, і.

Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків, робити звуко-буквені зіставлення, списувати текст із словами з довідки.

 

 

 

29

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м’якшення. Правила переносу слів із ьо .

 

Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків знаком м'якшення, правила переносу слів із ьо, робити звуко-буквені зістав­лення у словах зі знаком м'якшення; поглиблювати знан­ня про державні символи України; виховувати любов та повагу до народних традицій.

 

30

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Правила переносу слів із ьо. Утворення прикметників від іменників.

Закріплювати вміння правильно позначати на письмі м'якість приголосних звуків знаком м'якшення, правила переносу слів із ьо, робити звуко-буквені зістав­лення у словах зі знаком м'якшення, формувати вміння списувати текст із словами з довідки.

 

31

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення на письмі. Поділ слів зміна склади для переносу.

Навчати складоподілу слів з ьо, формувати вміння визначати тверді та м'які приголосні, порівнювати вимову, списувати текст із пропущеними орфограмами; опрацювати прислів'я, усвідомивши їх зміст.

 

32

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом та запитаннями вчителя.

Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту відповіді на запи­тання вчителя.

 

33

Позначення м'якості приголосних звуків знаком м'якшення. Поділ слів з ьо на склади для переносу.

Навчати складоподілу слів з ьо для переносу, формувати вміння визначати тверді та м'які приголосні, порівнювати їх вимову, навчати списувати текст зі слова­ми з довідки, виконувати звуко-буквені аналізи слів.

 

34

Подовжені м'які приголосні звуки.

Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, ознайомити з умовним позначенням цих звуків, поділом слів на склади для переносу; виховувати почуття взаємо­допомоги.

 

35

Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу.

Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, ознайомити зі звуко-буквеними аналізами слів із подов­женими м'якими приголосними звуками; розвивати вміння складати розповідь за початком, серією сюжетних малюнків, розвивати образне мислення і мовлення; вихо­вувати любов до живої природи.

 

36

Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу.

 

Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, здійснювати звуко-буквені аналізи слів із подовженими м'якими приголосними; розвивати творчі здібності дитини.

 

37

Подовжені м'які приголосні звуки. Поділ слів на склади для переносу. Звуко-буквені аналізи слів з подов­женими м'якими приголосними.

Формувати вміння правильно артикулювати подовжені м'які приголосні звуки, вимовляти слова з ними, здійснювати звуко-буквені аналізи слів із подовженими м'якими приголосними; розвивати творчі здібності дитини, виховувати культуру спілкування.

 

 

38

Апостроф. Вимова слів з апострофом.

Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Формувати вміння опрацьовувати теоре­тичний матеріал підручника, робити висновки, узагаль­нення; виховувати культуру спілкування.

 

39

Апостроф. Вимова слів з апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу.

Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу; опрацьовувати зміст прислів'їв; виховувати відповідальність та пунктуальність.

 

40

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом та запитаннями вчителя. Складання порад, як користуватися книжкою.

Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту вірша влучні виражальні засоби мови, Давати правильні відповіді на запитання словами з тексту вірша, користуватися словами з довідки; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати бережливе ставлення до книжок.

 

41

Апостроф. Вимова слів із апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу. Опрацювання вимови слів, які пишуться без апострофа.

Вдосконалювати вимову слів із апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу, опрацьовувати вимову слів, які пишуться без апострофа, порівняти вимову твердих звуків перед я, ю, є, ї.

 

42

Апостроф. Вимова слів із апострофом. Поділ слів з апострофом на склади для переносу. Опрацювання вимови слів, які пишуться без апострофа.

Вдосконалювати вимову слів з апострофом перед я, ю, є, ї. Навчати ділити слова з апострофом на склади для переносу, опрацьовувати вимову слів, які пишуться без апострофа, програмові слова, виховувати культуру письма.

 

43

Слово. Лексичне значення слова.

 

Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предмета, якості, дії; спостерігати за подвійним значенням окремих слів, ознайомити з тлумачними слов­никами, опрацювати програмові слова; виховувати любов до рідної мови.

 

 

44

Тематичні групи слів. Розподіл слів на тематич­ні групи за певними ознаками (колір, форма, приналежність).

Формувати вміння самостійно добирати слова, які належать до однієї й тієї ж групи за смисловою ознакою, розподіляти їх, робити узагальнення; виховувати працьовитість, відповідальність.

 

 

45

Добір слів для доповнення речень. Доповнення речень за змістом. Слова, близькі за значенням, протилежні за значенням.

Формувати вміння доповнювати речення за змістом, добирати відповідні слова, утворювати нові слова за питаннями х т о? щ о?; добирати слова, близькі за значенням, протилежні за значенням; виховувати повагу до людей праці, бережливе ставлення до хліба.

 

46

Іменник. Формування початкових уявлень про частини мови.

 

Формувати початкові уявлення про іменник як частину мови, закріплювати вміння ставити питання до слів - назв істот, неістот, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, програмові слова, робити висновки, узагальнення.

 

 

47

Іменник. Слова із предметним і абстрактним значенням.

 

Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання хто?, що?, спостерігати за значенням слів із предметним і абстрактним значенням (зима, сонце, бажання) замінювати предметні малюнки словами - назвами предметів, групувати слова залежно від того, на яке питання вони відповідають; виховувати культуру спілкування.

 

48

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами.

 

Розвивати вміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влуч­ні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з до­відки; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати бережливе ставлення до книжок.

 

49

Іменник. Змінювання іменників за числами: один — багато.

 

Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання х т о?,   щ о?, змінювати іменники (за зразком): один - багато, списувати тексти, у яких потрібно визначити іменники; виховувати культуру письма

 

50

Іменник. Змінювання іменників за числами: один - багато. Групування предметів за видовими значеннями.

 

Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання хто?,     щ о?, змінювати іменники (за зразком): один — багато, групувати предмети за видо­вими значеннями, опрацьовувати значення нових слів; виховувати любов і повагу до національних традицій.

 

51

Іменник. Змінювання іменників за числами: один - багато. Розвиток діалогічного мовлення.

Формувати вміння розрізняти іменники, які відповідають на питання х т о?,   щ о?, змінювати іменники (за зразком): один — багато, розвивати діалогічне мовлення, узгоджувати слова у реченні; виховувати культуру спіл­кування.

 

52

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

 

Опрацювати правила вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах, спостерігати за тво­ренням українських прізвищ, формувати вміння опра­цьовувати теоретичний матеріал підручника, робити вис­новки, узагальнення; виховувати любов до рідної країни.

 

53

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах.

 

Закріплювати вміння правопису великої бук­ви в іменах, по батькові та прізвищах, утворювати від імен людей імена по батькові, списування тексту зі словами з довідки; виховувати культуру письма.

 

54

Велика буква в кличках тварин.

Формувати вміння правопису великої букви в словах — кличках тварин, розрізняти слова — назви тварин і слова — клички тварин, навчати опрацьовувати текст, виписувати потрібні слова, словосполучення; вихо­вувати культуру спілкування.

 

55

Закріплення правил вживання великої букви в кличках тварин.

 

Закріпити правила вживання великої букви у кличках тварин, розрізняти слова — назви тварин і слова — клички тварин, навчати опрацьовувати текст, доповню­вати речення словами з тексту, підписувати предметні малюнки; розвивати творчу уяву, мислення, мовлення.

 

56

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями учителя, опорними словами.

 

Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з довідки; закріпити правила вживання великої букви у власних назвах; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву; виховувати бережливе ставлення до живої природи

 

 

57

Вживання великої букви у назвах міст, сіл, річок, гір.

Формувати вміння правопису великої букви в назвах міст, сіл, річок, гір, пильність у роботі над текстом, виписувати потрібні слова, словосполучення, виховувати орфографічну пильність, любов до рідного краю.

 

58

Вживання великої букви у назвах вулиць, площ, майданів.

 

Формувати вміння правопису великої букви в назвах вулиць, площ, майданів, пильність у роботі над текстом, виписувати потрібні слова, словосполучення, виховувати культуру писемного спілкування.

 

59

Прикметник. Зв'язок прикметника з іменником.

 

Формувати вміння визначати в тексті прик­метники, ставити потрібні питання, формувати вміння опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; розвивати творчу уяву, мислен­ня, мовлення; виховувати любов до природи.

 

60

Прикметник. Зв'язок прикметника з іменни­ком. Практичне змінювання прикметників за числами.

Формувати вміння визначати в тексті прик­метники, встановлювати зв'язок з іменниками, змінюва­ти прикметники за числами, виховувати культуру спілку­вання.

 

61

Прикметник. Зв'язок прикметника з іменни­ком. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники з протилежним значенням.

Формувати вміння визначати в тексті прик­метники, встановлювати зв'язок з іменниками, змінюва­ти прикметники за числами, добирати прикметники з протилежним значенням, працювати з текстом.

 

62

Прикметник. Зв'язок прикметника з іменни­ком. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники, яві відповідають реальним ознакам предметів.

Закріплювати вміння визначати в тексті при­кметники, утворювати словосполучення іменників із прикметниками, добирати до відомого предмета прикметники, змінювати прикметники за числами; вихову­вати любов до живої та неживої природи.

 

63

Прикметник. Зв'язок прикметника з іменни­ком. Практичне змінювання прикметників за числами. Прикметники подібні за значенням.

Закріплювати вміння визначати в тексті при­кметники, утворювати словосполучення іменників з прикметниками, добирати прикметники з протилеж­ним значенням, формувати вміння впізнавати прикмет­ники з протилежним значенням, добирати їх; виховувати культуру спілкування.

 

64

Урок розвитку писемного мовлення. Підпис серії сюжетних малюнків за почутим змістом, запитаннями вчителя, опорними словами.

Розвивати уміння слухання-розуміння, аудіювання, формувати вміння правильно аналізувати зміст сюжетного малюнка, вибирати з тексту оповідання влучні виражальні засоби мови, давати правильні відповіді на запитання словами з тексту, користуватися словами з довідки; закріпити правила вживання великої букви у власних назвах; розвивати логіку мислення і мовлення, художню уяву, виховувати культуру писемного мовлення.

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: незабудка
Переглядів: 1124 | Завантажень: 0 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz