№
|
Дата
|
Тема уроку
|
№ завдань
|
Примітки
|
І Повторення вивченого в 1 класі
|
|
|
1
|
|
Вступ. Лічба в межах 100. Знаходження значень виразів.
Складання і розв'язування задач.
|
1-11
|
|
2
|
|
Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння
чисел. Розв'язування задач.
|
12-21
|
|
3
|
|
Назви компонентів дій додавання та віднімання. Запис виразів та їх обчислення. Креслення і порівняння відрізків.
|
22-31
|
|
4
|
|
Переставна властивість дії додавання. Розв'язування та порівняння задач
|
32-41
|
|
5
|
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Складання рівностей
на віднімання з рівностей на додавання. Задачі на знаходження невідомого доданка
|
42-52
|
|
6
|
|
Запис виразів та знаходження їх значення. Трикутники,
чотирикутники. Складання і розв'язування задач за поданим запитанням.
|
53-62
|
|
7
|
|
Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Різні способи додавання і віднімання двоцифрових чисел без пере
ходу через розряд
|
63-71
|
|
8
|
|
Закріплення випадків додавання і віднімання, пов'язаних
із нумерацією чисел. Творча робота над задачею. Рік, місяць, доба
|
72-80
|
|
9
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
10
|
|
Аналіз контрольної роботи. Виконання додаткових вправ
|
|
|
II. Таблиці додавання і віднімання чисел.
Задачі на дві дії. Вирази з дужками
|
|
|
11
|
|
Додавання і віднімання числа 2 з переходом через розряд.
Креслення відрізків. Розв'язування задач
|
81-89
|
|
12
|
|
Додавання і віднімання числа 3 з переходом через розряд. Знаходження значень виразів на дві дії. Ламана лінія.
|
90-98
|
|
13
|
|
Додавання і віднімання числа 4 з переходом через розряд.
Складання виразів. Прості задачі різних видів. Довжина
ламаної лінії
|
99-108
|
|
14
|
|
Додавання і віднімання чисел 3 і 4 з переходом через
розряд. Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою.
|
109-118
|
|
15
|
|
Додавання і віднімання числа 5 із переходом через роз-
ряд. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею.
|
119-128
|
|
16
|
|
Додавання та віднімання числа 5 із переходом через роз-
ряд. Доповнення умови задачі запитанням. Розпізнавання
геометричних фігур.
|
129-137
|
|
17
|
|
Додавання і віднімання числа 6 із переходом через розряд.
Застосування переставної властивості при додаванні виду
5 + 6. Обчислення виразів зі змінною.
|
138-146
|
|
18
|
|
Додавання і віднімання числа 7 із переходом через розряд.
Застосування переставної властивості дії додавання. Скла-
дання і розв'язування задач за схематичними записами їх
умов.
|
147-154
|
|
19
|
|
Розв'язування і порівняння задач. Повторення табличних
випадків додавання і віднімання чисел з переходом через
розряд
|
155-161
|
|
20
|
|
Додавання і віднімання чисел із переходом через розряд.
Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Скла-
дання обернених задач до поданої
|
162-168
|
|
21
|
|
Додавання і віднімання числа 8 із переходом через розряд.
Розв'язування задач
|
169-177
|
|
22
|
|
Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень ви-
разів із буквеними даними.
|
178-186
|
|
23
|
|
Додавання і віднімання числа 9 із переходом через роз-
ряд. Периметр многокутника. Пояснення і порівняння
розв'язання задач
|
187-195
|
|
24
|
|
Узагальнена таблиця додавання одноцифрових чисел. За-
кріплення додавання і віднімання з переходом через роз-
ряд. Задачі на дві дії.
|
196-209
|
|
25
|
|
Розв'язування складених задач двома способами (ознайом-
лення).
|
211-217
|
|
26
|
|
Застосування дужок для запису виразів. Порядок виконан-
ня дій у виразах, що містять дужки. Розв'язування складе-
них задач
|
218-226
|
|
27
|
|
Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання
виразів по-різному. Розв'язування задачі на дві дії за скла-
деним планом.
|
227-235
|
|
28
|
|
Контрольна робота
|
|
|
29
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
30
|
|
Випадки додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією
чисел. Знаходження значень виразів, що містять дужки.
Кути многокутника.
|
236-242
|
|
31
|
|
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка.
Знаходження числових значень буквених виразів. Кален-
дар.
|
243-249
|
|
32
|
|
Сторони прямокутника. Побудова прямокутника, знахо-
дження його периметра. Розв'язування задачі складанням
виразу
|
250-258
|
|
33
|
|
Квадрат. Периметр квадрата. Складання і розв'язування
задачі за малюнком
|
259-264
|
|
34
|
|
Закріплення вивченого матеріалу (виконання додаткових вправ на с. 46). Самостійна робота.
|
|
|
III. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел
із переходом через розряд
|
|
|
35
|
|
Додавання двоцифрових чисел із переходом через розряд
(загальний випадок)
|
265-276
|
|
36
|
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв'язування виразів і задач
|
277-284
|
|
37
|
|
Додавання виду 38 + 4. Розв'язування задач двома способами
|
285-294
|
|
38
|
|
Додавання виду 76 + 4. Розв'язування задач на дві дії
|
295-302
|
|
39
|
|
Додавання виду 38 + 52. Задачі на зустрічний рух
|
303-310
|
|
40
|
|
Додавання суми до числа. Знаходження значень виразів
різними способами.
|
311-321
|
|
41
|
|
Віднімання числа від суми. Розв'язування задачі трьома
способами
|
322-329
|
|
42
|
|
Усне віднімання виду 40 — 8. Задачі з подвійним відношенням «на ... менше».
|
330-338
|
|
43
|
|
Закріплення обчислень виду 40 — 8. Порівняння виразу і
числа. Складання задачі за виразом
|
339-346
|
|
44
|
|
Віднімання виду 53 — 8. Творча робота над задачею.
|
347-354
|
|
45
|
|
Загальний випадок віднімання двоцифрових чисел із переходом через розряд. Розв'язування задач
|
355-363
|
|
46
|
|
Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею
|
364-369
|
|
47
|
|
Віднімання виду 50 — 34. Розв'язування складених задач
|
370-378
|
|
48
|
|
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел (закріплення)
|
379-386
|
|
49
|
|
Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел.
|
387-394
|
|
50
|
|
Віднімання суми від числа. Обчислення виразів різними
способами
|
395-403
|
|
51
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
52
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
IV. Арифметичні дії. Множення та ділення
|
|
|
53
|
|
Ознайомлення з дією множення. Знак множення
|
404-411
|
|
54
|
|
Читання виразів на множення. Назви чисел при множенні.
Задачі на множення
|
412-418
|
|
55
|
|
Складання таблиці множення числа 2. Задачі на множення
|
419-427
|
|
56
|
|
Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. Розв'язування задач на множення
|
428-435
|
|
57
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі
на множення
|
436-443
|
|
58
|
|
Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Задачі
на дві дії різного ступеня
|
444-452
|
|
59
|
|
Вправи і задачі на дві дії різного ступеня. Самостійна робота
|
453-460
|
|
60
|
|
Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення
|
461-467
|
|
61
|
|
Зв'язок дій множення і ділення. Складання виразів на ді-
лення з виразів на множення
|
468-475
|
|
62
|
|
Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення.
|
476-482
|
|
63
|
|
Застосування таблиці ділення на 2 для розв'язування за-
дач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення
|
483-489
|
|
64
|
|
Назви чисел при діленні. Складання і розв'язування задач
на ділення
|
490-498
|
|
65
|
|
Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2.
Розв'язування задач. Порівняння виразів
|
499-508
|
|
66
|
|
Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Скла-
дання та розв'язування задач
|
509-515
|
|
67
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
68
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
69
|
|
Складання таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня
|
516-523
|
|
70
|
|
Вправи та задачі на застосування таблиці множення чис-
ла 3
|
524-532
|
|
71
|
|
Коло і круг. Розв'язування задач на вивчені випадки ариф-
метичних дій
|
533-539
|
|
72
|
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Розв'язування
задач за планом. Пояснення розв'язання задачі.
|
540-546
|
|
73
|
|
Складання виразів з дужками. Взаємозв'язок дій множен-
ня та ділення (повторення). Знаходження довжини ламаної
лінії
|
547-555
|
|
74
|
|
Знаходження значень виразів з дужками. Творча робота
над задачею
|
556-564
|
|
75
|
|
Складання таблиці ділення на 3. Розв'язування задач.
|
565-571
|
|
76
|
|
Розв'язування виразів і задач на застосування таблиці ді-
лення на 3
|
572-577
|
|
77
|
|
Розв'язування задач на вивчені випадки арифметичних
дій. Знаходження значень на дві та три дії. Знаходження
значень буквених виразів
|
578-584
|
|
78
|
|
Складання і розв'язування задач на дві дії різного ступеня.
|
585-592
|
|
79
|
|
Повторення таблиць множення чисел 2 і 3. Складання і
розв'язування задач на дві дії. Знаходження значень ви-
разів
|
593-600
|
|
80
|
|
Контрольна робота
|
|
|
81
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
82
|
|
Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв'язування задач та знаходження значень виразів
|
601-609
|
|
83
|
|
Застосування таблиці множення числа 4 для розв'язування
задач. Складання простих і складених задач за малюнками.
|
610-615
|
|
84
|
|
Знаходження значень виразів на дві дії різного ступеня.
Задачі на дві дії, які включають знаходження зменшуваного
|
616-621
|
|
85
|
|
Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці
для знаходження значень виразів і розв'язування задач.
|
622-628
|
|
86
|
|
Засвоєння таблиці ділення на 4. Складання задачі за її
розв'язанням
|
629-636
|
|
87
|
|
Поділ на рівні частини. Половина, третина, чверть числа.
Дії з іменованими числами (величинами). Складання задач
на дві дії різних ступенів за схемою виразу
|
637-646
|
|
88
|
|
Складання таблиці множення числа 5. Застосування
таблиці для знаходження значень виразів і розв'язування
задач. Знаходження значень виразів, в яких одна й та сама
буква повторюється двічі
|
647-657
|
|
89
|
|
Вправи та задачі на збільшення або зменшення числа в
кілька разів
|
658-667
|
|
90
|
|
Вправи на закріплення таблиці множення числа 5.
Розв'язування простих задач на збільшення або зменшен-
ня числа в кілька разів
|
668-673
|
|
91
|
|
Таблиця ділення на 5. Прості і складені задачі, які включа-
ють ділення на 5. Задачі на дві дії, які включають збіль-
шення або зменшення числа в кілька разів. Взаємооберне-
ні задачі
|
674-683
|
|
92
|
|
Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5.
Складені задачі, які включають збільшення або зменшення
суми в кілька разів
|
684-691
|
|
93
|
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів.
Творча робота над задачею
|
692-699
|
|
94
|
|
Застосування порядку виконання арифметичних дій. Зада-
чі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа
у кілька разів
|
700-709
|
|
95
|
|
Повторення і закріплення вивченого. Розв'язування задач
на знаходження зменшуваного
|
710-719
|
|
96
|
|
Контрольна робота.
|
|
|
97
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
98
|
|
Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що повторюється
|
720-729
|
|
99
|
|
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за
годинником. Задачі, які включають дворазове збільшення
(зменшення) числа у кілька разів
|
730-738
|
|
100
|
|
Визначення часу за годинником. Задачі на дворазове
застосування збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць чи в кілька разів. Дії з іменованими числами
|
739-747
|
|
101
|
|
Визначення часу за годинником. Знаходження значень
виразів. Розв'язування задач. Дії з іменованими числами
|
748-755
|
|
102
|
|
Таблиця ділення на 6. Розв'язування задач, які включають
ділення на 6. Творча робота над задачами
|
756-764
|
|
103
|
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6. Задачі на спо-
сіб зведення до одиниці. Знаходження довжини ламаної
|
765-773
|
|
104
|
|
Складання та обчислення виразів. Розв'язування за-
дач. Знаходження значень виразів з буквеними даними
|
774-780
|
|
105
|
|
Кратне порівняння чисел. Знаходження значень виразів та
розв'язування задач на дві дії
|
781-790
|
|
106
|
|
Розв'язування простих задач на порівняння. Задачі на зве-
дення до одиниці. Дії над величинами
|
791-798
|
|
107
|
|
Складання таблиці множення числа 7. Задачі на зведення
до одиниці
|
799-807
|
|
108
|
|
Обчислення виразів і розв'язування задач, які містять мно-
ження числа 7
|
808-815
|
|
109
|
|
Знаходження значень виразів з буквеними даними. Кратне
порівняння величин. Знаходження невідомого від'ємника
|
816-825
|
|
110
|
|
Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з
результатом першої дії
|
826-834
|
|
111
|
|
Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Складання
правильних рівностей. Розв'язування задач. Творча робота
над задачею
|
835-842
|
|
112
|
|
Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач.
Складання обернених задач
|
843-849
|
|
113
|
|
Складання виразів за таблицею. Задачі на знаходження
третього доданка. Творча робота над задачами
|
850-859
|
|
114
|
|
Контрольна робота
|
|
|
115
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
116
|
|
Складання таблиці множення числа 8. Розв'язування задач на дві і три дії
|
860-867
|
|
117
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8.
Складання задач на знаходження суми двох добутків
|
868-874
|
|
118
|
|
Знаходження значень виразів. Розв'язування задач на зведення до одиниці. Творча робота над задачею
|
875-881
|
|
119
|
|
Вправи на засвоєння табличного множення і ділення. Зна-
ходження значень буквених виразів. Розпізнавання геоме-
тричних фігур. Творча робота над задачею
|
882-891
|
|
120
|
|
Таблиця ділення на 8. Знаходження частини числа. Скла-
дена задача, яка включає знаходження частини числа
|
892-900
|
|
121
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. За-
дачі на різницеве порівняння двох добутків і двох часток
|
901-908
|
|
122
|
|
Знаходження невідомого діленого. Розв'язування за
даним планом задачі на кратне порівняння двох часток
|
909-916
|
|
123
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі
на порівняння двох часток
|
917-925
|
|
124
|
|
Таблиця множення числа 9. Розв'язування задач двома
способами
|
926-934
|
|
125
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9.
Складені задачі, які включають знаходження частини числа
|
935-942
|
|
126
|
|
Таблиця ділення на 9. Вправи і задачі на застосування
таблиці ділення на 9
|
943-950
|
|
127
|
|
Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 9.
Розв'язування задач двома способами. Креслення відрізків
|
951-958
|
|
128
|
|
Знаходження значень виразів. Складання задачі за поданим
виразом. Розв'язування задачі за планом
|
959-964
|
|
129
|
|
Переставна властивість дії множення. Розв'язування нерівностей. Розв'язування складених задач, які включають
знаходження невідомого компонента
|
965-972
|
|
130
|
|
Контрольна робота
|
|
|
131
|
|
Аналіз контрольної роботи.
|
|
|
132
|
|
Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Розв'язування задач
|
973-979
|
|
133
|
|
Ділення на 1. Розв'язування задач на різницеве порівняння двох часток
|
980-987
|
|
134
|
|
Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Складання
виразів та знаходження їх значення. Розв'язування за-
дач, що включають знаходження невідомого компонента
|
988-994
|
|
135
|
|
Множення числа 10. Складання і розв'язування задачі за
даними таблиці та планом. Знаходження значень виразів
з буквеними даними
|
995-1001
|
|
136
|
|
Множення і ділення числа на 10. Розв'язування задач
на зведення до одиниці. Складання обернених задач
|
1002-1010
|
|
137
|
|
Розв'язування задач. Складання виразів за блок-схемами.
Знаходження частини числа
|
1011-1025
|
|
138
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
1026-1073
|
|
139
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
1026-1073
|
|
140
|
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|